Müşteri Hizmetleri Uzmanı
Başarımızdaki anahtarın çalışanlarımız olduğuna inanıyoruz. JYSK içinde gelişim, yeni zorluklarla karşılaşma ve büyüme fırsatları sunmaya özen gösteriyoruz. 1979 yılında kurucumuz Lars Larsen, Danimarka'daki ilk mağazasını açtığından beri JYSK, dünya çapında mağazalar ve web mağazalarıyla küresel varlığını genişletmiştir.
JYSK'un üç temel değeri – Tüccar Ruhu, Ekip Ruhu ve Kurumsal Ruh – birbirimizden beklediğimiz davranış ve tutumları ifade eder. Birbirimize güveniriz ve sorumlulukla birlikte özgürlüğe ve Yetkilendirmeye inanırız. Ayrıca, çalışanlarımızın gösterdiği bağlılık ve yoğun çabayı ödüllendirmekten gurur duyarız. Doğru tutum, JYSK'da pek çok fırsatı beraberinde getirir.
İnsanları, insanları dinlemeyi ve onlara yardım etmeyi seviyorsanız - bu iş tam size göre! Müşterilere karşı olumlu bir yaklaşım, günlük faaliyetlerimizin temelini oluşturur.
JYSK Müşteri Hizmetleri'nde önemli bir rol oynamak ve büyümeye devam etmemize yardımcı olmak isteyen bir ekip arkadaşı arıyoruz. JYSK değerlerimizi kullanarak her zaman mümkün olan en iyi hizmeti sunmayı ve Müşterilerimizin beklentilerini aşmayı hedefliyoruz.
İŞİN KAPSAMI NE OLACAK
Burada Müşterilerimiz için ilk temas noktasısınız.
Her zaman kolay olmayacaktır, ancak Müşterilerimize gülümseyerek ve ofiste güvenebileceğimiz bir ekibimiz olduğunu bilerek hizmet ediyoruz.
Günümüz, farklı kanallar (gelen telefonlar, mailler, chatbox ve Sosyal Medya) aracılığıyla Müşteri taleplerini ele almakla geçiyor. Müşteri sorunlarını çözüyor, olası sorunları tespit ediyor ve bunları önlüyoruz.
İşinizin sahipliğini üstlenecek, aksiyonlarınızı ve Müşterilerin yorumlarını ilgili sistemlerde belgeleyecek veya en iyi Müşteri Hizmetini sağlamak için geri ödeme/tazminat düzenleyeceksiniz.
NE YAPIYORUZ:
- Kariyeriniz için geçiş yapacağınız bu pozisyonda mümkün olan en iyi başlangıcı yapmak için harika bir oryantasyon eğitimi almak.
- Müşterinin beklentilerini aşmak için iş arkadaşlarınızla işbirliği yaptığınız açık bir ortamda çalışmak.
- Yüksek tempolu ve farklı durumlara uyum sağlama ihtiyacı olan hedef odaklı bir ekibin parçası olmak.
- Misyonumuzu ve hedeflerimizi desteklemek için gelen talepler üzerine satış oluşturmak.
- JYSK'daki görevinizde başarılı olmak ve mükemmelleşmek için sürekli eğitim, koçluk ve geri bildirim ile kararlar almak.
- Telefon, e-posta, chatbox ve Sosyal Medya aracılığıyla Müşteri taleplerini ele almak.
SİZDEN NE BEKLİYORUZ
- Empati - Müşterileri aktif olarak dinlemekten ve onlara yardım etmekten hoşlanmak
- Tercihen iyi düzeyde İngilizce (kariyerinizi uluslararası alanda geliştirmek ve Avrupa'nın her yerinden meslektaşlarınızla iletişimde kalmak için büyük bir artıdır)
- Yetkin ve diyaloğa açık olmak
- Müşteri ihtiyaçlarını anlamak ve çözüm sunarken bunları dikkate almak
- Bir takım oyuncusu, öğrendiklerini ve bilgisini iş arkadaşları ile paylaşmaktan keyif almak
- Eğlenceli ve hızlı tempolu bir ortamda çalışma arzusu
- Baskı altında sakin kalabilmek, zamana duyarlı konuların önemini anlamak ve başkalarına yardım etmek için burada olduğunu her daim hatırlamak
- Çalışma saatleri içerisinde Pazartesi'den Cumartesi'ye kadar vardiyalı çalışabilme
- Temel Office Programları bilgisi - bilgisayar kullanmayı bilmek ve klavyede oldukça hızlı ve doğru yazışma yapabilmek, yeni programları öğrenmeye veya paylaşılan belgeleri kullanmaya açık ve yatkın olmak
SİZE NELER SUNUYORUZ?
Dinamik bir yapıya sahibiz ve burada fikirleriniz dinlenir, katılımınız sağlanır ve gelişiminiz bizim için çok önemlidir. Ayrıca, JYSK elçisi olarak aşağıdakileri elde edersiniz:
- Mükemmel eğitim ve mentorluk yoluyla gelişim fırsatları
- Esnek çalışma programı
- İşin modern sistemler ve en son teknolojik araçlarla desteklenmesi (kişiselleştirilmiş intranet, online şikayet yönetim sistemi, Müşteri veri tabanı)
- Hem bireysel hem de ekip düzeyinde rekabet etmek, kazanmak ve mükemmel performansı kutlamak için dahili yarışmalar.
SIRADAKİ KARİYER ADIMINIZ BU OLABİLİR Mİ? Hemen başvurun!
JYSK Türkiye’de işe alım süreci:
Başvurunuz sonrasında, işe alım sürecinde sizi neler beklediğini e-posta aracılığı ile sizlere iletiyoruz.
JYSK, yaş, cinsel kimlik, ırk, cinsel yönelim, fiziksel veya zihinsel yetenek, etnik köken ve deneyim ayrımı yapmaksızın herkesi dâhil etmek istiyor. Birlikte, çalışanlarımızın farklı seslerini teşvik eden, destekleyen ve kutlayan kapsayıcı kültürümüzü güvence altına alıyoruz. Çünkü zihinlerin, yeteneklerin ve benzersiz kişiliklerin harika bir karışımı bizi daha güçlü bir ekip haline getiriyor.
Daha fazla bilgi için, lütfen kariyer sayfamızı ziyaret edin.